HIIHTOKOULUN TARJONTA:

KURSSIT

YRITYS- JA KOULULAISRYHMÄT

YHTEYSTIEDOT

Yksityistuntien ja kurssien varaukset täältä:

YKSITYISTUNNIT

Yksityistunnit 1 - 4 henkilöä, lumilauta tai sukset. Suksi- ja lumilautailutunnit myydään erikseen.

Tervetuloa hiihtokouluun yksityistunnille oppimaan laskettelun tai lumilautailun salat! Yksityistunnit ovat tehokkain tapa kehittää omaa laskettelutaitoasi. Yksityistunnit sopivat niin ensikertalaiselle alkeiden opettelemiseen, kuin kokeneemmallekin laskijalle oman taitotason kehittämiseen.

Hiihtokoulu sopii sekä aikuisille että lapsille*. Halusitpa oppia tutustua laskettelun perusteisiin tai kurvailla vauhdikkaammin, ammattitaitoiset hiihdonopettajamme räätälöivät yksityisopetuksen sisällön tuntikohtaisesti asiakkaan iän ja tarpeiden mukaan.

Hintoihin sisältyy lasketteluhissien käyttöoikeus opetuksen ajaksi.

Tutustuthan hiihtokoulun sopimusehtoihin ennen varaamista: https://www.ski.fi/info/sopimusehdot/hiihtokoulujen-sopimusehdot/

Ikärajoitteita yksityistunneillemme ei ole, mutta suosittelemme nuorimpien tulevaisuuden alppitähtien olevan vähintään n. 4-vuotiaita hiihtokouluun osallistuessaan. Nuorimpien snoukkastarojen suosittelemme lajin luonteesta johtuen olevan n. 6-vuotiaita

Kesto ja hinnat:

1 henkilö / 2 henkilöä / 3 henkilöä / 4 henkilöä

50min = 45 € / 70 € / 95 € /  110 €

100min = 70 € /95 € / 120 € / 135 €

yt
KURSSIT

Tampereen Slalomseuran hiihtokoulun kurssit järjestetään Mustavuoren laskettelukeskuksessa. Kursseja on eritasoisia, alla lyhyet kuvaukset.

Lue huolella tuotekuvaus ennen varausta.

Lisätiedot:

email: hiihtokoulu(a)tampereenslalomseura.fi

puh/whatsapp: 045-208 2110

Kurssikuvaukset:

1. Alkeiskurssi aloittelijoille:

Laskettelun tai lautailun alkeiskurssin tavoitteena on opetella mukavassa seurassa laskettelun perusteita (rinnesäännöt, jarruttaminen, kääntyminen, hissin käyttö) ja rinteessä toimintaa. Kurssille voi osallistua ilman aiempaa laskettelukokemusta.

Laskettelun alkeiskurssille suosittelemme minimissään 4 vuoden ikää, lumilautailun alkeiskurssille suosittelemme osallistumaan vähintään 6v ikäisenä. Kurssi aloitetaan loivassa lastenrinteessä, mutta lopussa kokeillaan jo aikuisten rinteitäkin. Alkeiskurssin jälkeen vasta-alkajasta on tullut omatoiminen laskettelija.

2. Jatkokurssi jo alkeet hallitseville

Laskettelun tai lautailun jatkokurssille voit osallistua, kun hallitset laskettelun tai lautailun alkeet (naruhissin itsenäinen käyttö, jarruttaminen, kääntyminen, rinnesäännöt). Kurssilla opit paremmin laskutekniikkaa ja saat laskuun varmuutta.

Kurssilla tutustutaan aikuisten rinteisiin ja ankkurihissin omatoimiseen käyttöön.

Jatkokurssin jälkeen laskettelija voi nauttia hiihtokeskuksen koko rinnetarjonnasta.

3. Freestylen alkeistason kurssi

Freestylen alkeistason kurssilla opetellaan ohjatusti parkissa laskemisen ja temppuilun alkeita, kuten takaperinlaskun alkeet, suksien hallinta, hypyt, pressit ja kikkailut.

Ennen kurssille tuloa laskijan tulee osata laskea hallitusti etuperin Mustavuoren kaikissa rinteissä. Laskijan tulee osata kääntyä yhdensuuntaisin suksin ja hallita vauhtiaan jyrkässäkin rinteessä. Suositeltava ikä kurssille on vähintään 7 vuotta.

Kurssille tarvitset seuraavat välineet: Kypärä (pakollinen), selkäpanssari (suositeltava), twintip-sukset (suositeltava), reipasta ja iloista mieltä (pakollinen!!!)

4. Freestylen jatkotason kurssi

Freestylen perustason kurssilla opetellaan ohjatusti parkissa laskemisen perusteita ja temppuja (esim. sujuva takaperinlasku, painopisteen hallinta, spinnit, erilaiset hypyt ja niiden suuntaaminen kummuista ja bokseista, pressien laskeminen). Lisäksi harjoitellaan parkissa improvisointia ja omien freestylelaskujen suunnittelua. Laskijan peruslaskutaitojen tulee olla hyvällä tasolla rinteen haastavuudesta johtuen.

Ennen kurssille tuloa laskijan tulee osata hallita vauhtia jyrkässäkin rinteessä laskiessa etuperin, ja takaperin tulee kyetä laskemaan hallitusti esimerkiksi Mustavuoren Original-rinteessä. Laskijan tulee osata kääntyä yhdensuuntaisin suksin ja hallita myös leikkaavan käännöksen alkeita.

Kurssille tarvitset seuraavat välineet: Kypärä (pakollinen), selkäpanssari (suositeltava), twintip-sukset (pakollinen), suksien siteet keskellä suksea (suositeltava), reipasta ja iloista mieltä (pakollinen!!!)

ku
YRITYS- JA KOULULAISRYHMÄT

Koululaisryhmätunnit ovat oiva tapa hankkia koulun liikuntapäivään sopiva startti opettelemalla laskettelun perusteet.

Kysy lisää!

Yritysryhmätunnit sopivat noin 10 hengen ryhmille ja ovat oiva tapa viettää esimerkiksi yrityksen työhyvinvointipäivää hyvässä porukassa liikunnan merkeissä paikallismaisemissa! Järjestettävissä esimerkiksi leikkimielinen kilpailu.

Kysy lisää!

YHTEYSTIEDOT