20220112_164359812_iOS_edited.jpg
TSS Alma Media Cup

TSS Alma Media Cup on seuran laskijoille tarkoitettu isompiin kilpailuihin valmentava kilpailu.

Cupissa pyritään järjestämään neljä osakilpailua, lajeina pujottelu (PoP/P), superpujottelu (SuP) ja mahdollisuuksien mukaan suurpujottelu (SP). Kilpailukutsu ja tulokset julkaistaan seuran yleisissä tiedotuskanavissa (esim. verkkosivut tai WhatsApp).

Sarjat N/M 8-16, para ja yleinen. Yksittäisessä kilpailussa ei jaeta palkintoja. Yksittäisestä kilpailusta annetaan pisteitä maailmancupissa käytettävällä pistelaskukaavalla, ks. alla.

Cupin kokonaiskilpailuun voivat osallistua vain TSS:n laskijat. Yhteispisteisiin huomioidaan jokaiselta kilpailijalta kolme (3) parasta osakilpailua. Tasapisteissä olevien kilpailijoiden järjestyksen ratkaisee sijoitusten paremmuus (eniten 1. sijoja, eniten 2. sijoja, jne.), ja mikäli sijoitusten paremmuuksissa ei ole eroa, sijoitus jaetaan. TSS Alma Media Cupissa palkitaan kunkin sarjan kolme parasta laskijaa.

Muilta osin kilpailuissa noudatetaan soveltuvin osin ensisijaisesti ES-Alppi ja toissijaisesti Ski Sport Finland kilpailusääntöjä.

Ajantasainen pistetilanne nähtävillä Sportity-sovelluksessa.

TSS Alma Media Cup -osakilpailun pistelaskenta:

Tsscup_logo.jpeg
TSS-Cup_pistelasku.png